Friday, February 7, 2014

ku ada Mu

assalamualaikum.

entri kali ni iffah nak kongsikan apa yang telah dikongsikan oleh sahabat seusrah iffah :)

"sebelum ni, saya pernah tulis something yang saya nak dalam diari saya, dan Alhamdulillah. sekarang saya dah sedar, apa yang saya tulis tu semua saya dapat."

maksudnya disini ialah, setiap apa yang terlintas dalam hati kita, dalam fikiran kita, semua, SEMUA Allah tahu. betul.. iffah pun pernah rasa macam tu. Allah... bergetar tangan ni haa.

sungguh, Allah itu Maha Mengetahui. Dia tau apa yang hamba dia nak. kalau kita tak mintak kat dia pun, dia tau. Allah.. hebat kan Dia? :')

Dia ada setiap saat untuk kita. jadi, jangan sesekali rasa jauh dari Dia.

rasa sedih? stress? mengadu dulu pada Dia.. kemudian, baru cari manusia yakni sahabat kita. jangan jadikan Dia sebagai pilihan terakhir kita.

setakat itu dulu untuk kali ni. in sya Allah ada masa, akan diupdate lagi. wassalam

No comments:

Post a Comment